Monday, September 20, 2010

SeLaMaT HaRi RaYa

Persediaan raya tahun ini, wow penat memang penat semua kerja rumah 'sendiri buat' dari AkeZ sapu habis. Kalau tak buat last minute kerja tak sah.. tapi yg sakit ku juga yg tanggung. Kek dan cookies kebanyakan ku buat sendiri, jimat kos lagi pun lebih sedap!


Mak! oh mak! x lamak hari raya bila gie shopping? itu la soalan yg kita dengar dari anak-anak kita, setiap hari sampai hari raya. Pagi raya lain cerita cepat2 salam dgn orangtua tangan bersalam tapi mata tengok ada tak 'green paw', bila dapat cepat2 buka nak tau berapa dpt ? itulah telatah anak-anak ku. Kata orang ' hari raya adalah untuk anak-anak' bagi kita yang semakin matang bukan tua (belum lagi) terpaksa mengalah.


Tahun ini hari raya seperti tahun yang lepas, suasana raya memang seronok dan meriah. Mengujungi kerumah orangtua, sanak saudara dan kawan-kawan lama dan baru. Ada yang tak sempat kita ziarah minta maaf banyak2 insyallah di tahun hadapan kita akan datang.


Selamat Hari Raya kepada semua kawan-kawan yang mengenali diriku dan kupohon maaf zahir dan batin! Semoga persahabatan kita semakin bertambah erat dan dimurahkan rezeki! amin

No comments:

Post a Comment

Followers