Thursday, June 9, 2011

FIR Banyak Tawaran Berlakon


Alhamdulillah ! Rezeki FIR walaupun tidak berjaya sebagai calon pelajar AF9 tetapi telah banyak mendapat tawaran sebagai pelakon TV pula. Berpindah ke Kuala Lumpur demi untuk mengejar cita-cita dan impian sebagai seorang bergelar artis. kalau bakat seni sudah ada mengalir "jangan tunggu lagi" Tunjukan bakat anda, kalau ada yang terpendam kita cungkil ingat kata-kata Kak Ogy kita Cangkul, Gali dan Pahat! Yang bulat tidak akan datang bergolek dan yang pipih tidak akan datang melayang, "rezeki ada dimana-mana" biasanya gitulah orang cakap kan?

Terkini FIR sedang menyiapkan drama "Berselindung di Sebalik Kaabah"

Setelah selesai beberapa drama antaranya, Hantu Susu, Ceciter Cinta, Sayang Abah dan Nilai Cinta Diana. Dan pada 4hb Jun 2011 jam 10:00 malam di TV2 ada ditayangkan drama TV "Penyayau Kumang" lakonan FIR memegang watak Bayang (Tony Yusof) waktu usia muda.


Kata FIR dalam Mangga online baru ini "Alhamdulillah nampaknya ada juga rezeki saya dalam bidang seni. Saya pun memang minat berlakon, jadi tawaran yang datang saya terima sebaiknya" terkini FIR telah terpilih sebagai model produk Alfio Raldo. Wajah FIR akan menghiasi katalog kempen terbaru Alfio Raldo yang akan diedarkan sekitar bulan depan kepada pelanggan. Dia melaram jam tangan, kacamata, beg sandang dan tal ipinggang model terbaru keluaran Alfio Raldo.





2 comments:

  1. kaya maknya....hehehehe!!!! sik jadi manager tek?

    ReplyDelete
  2. Hi Mummy Tia, Not Yet met the sales quota, belum dapat nak rasa makan kaya dulu, masih makan mentega aje sama roti. Sekarang Manager busy tengah promosi, rezeki FIR! thanks dear

    ReplyDelete

Followers